Not known Details About آنفولانزا معارفی

Wiki Article

افرادی که ۶ هفته پس از تزریق واکسن به سندرم گیلن باره دچار می­‌شوند.

علاوه بر واکسن، برای جلوگیری از آنفولانزا توصیه می‌کنیم موارد زیر را رعایت کنید:

ویروس آنفولانزای مرغی از طریق مدفوع، بزاق ، قفس و غذایی که به پرندگان داده می­‌شود می­‌تواند به بدن انسان سرایت کند، بیشتر افراد از طریق تماس با پرنده یا اشیایی که توسط پرنده­‌ی بیمار آلوده شده است به این بیماری مبتلا شده‌­اند. همچنین آنفولانزای مرغی باعث به وجود آمدن علائمی نظیر ؛

آیا واکسن آنفلوآنزا می‌تواند با کووید-۱۹مقابله کند؟ ویروس کرونا با ویروس آنفلوآنزا متفاوت است. بنابراین، واکسن آنفولانزا نمی‌تواند از ابتلا به کووید-۱۹ جلوگیری کند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص واکسن بیماری آنفولانزا می توانید مقاله مربوط به واکسن انفولانزا را در پذیرش ۲۴ مطالعه بفرمایید.

ایسنا/کرمان یک متخصص میکروبیولوژی گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا از شروع فصل بیماری یعنی اواخر شهریورماه است و در صورت تاخیر، هر زمان می توان تزریق کرد.

افتتاح فـروشگاه فامیلی در دماوند دماوند- خیابان اصلی- جنب دانشگاه آزاد

سالمندان، کودکان، زنان باردار، کادر درمان، افراد مبتلابه چاقی، ضعیف بودن سیستم ایمنی

سردرد: سردرد چند بار آنفولانزا میگیریم نی نی سایت از اولین علائم آنفلوآنزا است. این علامت می‌تواند با حساسیت به صدا و نور همراه باشد.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در فصل بیماری آنفلوآنزا، این است که چه کسانی  باید واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند؟. برای پاسخ به این سوال ابتدا باید مشخص کرد که  چه کسانی در معرض خطر بیشتری  برای ابتلا به  آنفلوآنزا هستند. به طور کلی افراد در معرض خطر بیماری آنفلوآنزا به دو گروه تقسیم  می‌شوند؛ یک گروه کسانی که بیشتر در معرض تماس با این ویروس قرار دارند که  عمدتا  کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی-درمانی، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها هستند.

واکسیناسیون آنفولانزا موثرترین راه برای محافظت از خود است. واکسن، خطر ابتلا به عفونت را کاهش می‌دهد و وسیله‌ای برای جلوگیری از عوارض بیماری است.

معرفی انواع دارو سرماخوردگی (قرص، شربت و آمپول): با سرماخوردگی خداحافظی کنید!

اگر قبلا به هر واکسن یا دارویی واکنش نشان داده‌اید، این موضوع را قبل از تزریق واکسن آنفلوآنزا به پزشک اطلاع دهید.

اما میتوانید برای اطمینان از روند درمان با بهترین دکتر آنلاین ریه پذیرش۲۴ تلفنی و متنی گفتگو کنید. 

Report this wiki page